MOKYMAI DARBUOTOJAMS: Ar tikrai girdi, kai klausaisi? Apie aktyvų klausymą ir jo vertę kasdieniame bendravime

  • MOKYMAI DARBUOTOJAMS: Ar tikrai girdi, kai klausaisi? Apie aktyvų klausymą ir jo vertę kasdieniame bendravime

    Pobūdis: praktiniai patyriminiai mokymai vedami gyvai.
    Trukmė: 4 ak. val. (3 astronominės val.). 
    Skirta: įmonių darbuotojams.
    Dalyvių skaičius: iki 30 žmonių.

    Pastaba: Konkretus mokymų laikas suderinamas po užsakymo. Gavę užsakymą susisieksime su jumis per 3 darbo dienas. Nepavykus suderinti mokymų laiko ir mokymams neįvykus per 6 mėn. nuo jų įsigijimo, pinigai už mokymus grąžinami.  

  • Aktyvus klausymas yra universalus bendravimo įgūdis, praverčiantis įvairiausiose socialinėse situacijose: bendraujant su kolegomis, klientais, ieškant susitarimų su partneriu ar siekiant gerų santykių su šeimos nariais. Naudodami aktyvaus klausymo įgūdžius galime ne tik išgirsti kito žmogaus sakomus žodžius, bet ir suprasti po jais slypinčią žinutę. O didelė šio įgūdžio vertė yra ir tai, kad aktyvaus klausymo dėka kalbantis žmogus pasijunta išgirstas ir suprastas, bendravimas tampa sklandesnis bei efektyvesnis.


    Šių interaktyvių ir praktiniu patyrimu paremtų mokymų metu kviečiame:


    1. Sužinoti, kas yra aktyvus klausymas ir kaip jis veikia bendravimą;
    2. Patyrinėti, ką mums „pasakoja“ tiek žodiniai, tiek nežodiniai bendravimo elementai;
    3. Praktiškai išbandyti aktyvaus klausymo technikas;
    4. Aptarti aktyvaus klausymo naudojimą įvairiose kasdienėse situacijose.

      

  • Tapk Vaikų linijos rėmėju:

    paremk mus bendradarbiaukime